VAKANTIE!!! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Naomi Kobes - WaarBenJij.nu VAKANTIE!!! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Naomi Kobes - WaarBenJij.nu

VAKANTIE!!!

Door: Naomi

Blijf op de hoogte en volg Naomi

13 Juni 2012 | Nederland, Haarlem

Persoonlijk vind ik dat de tijd te snel gaat. Het ene moment ben ik nog druk aan het werk en weet ik af en toe niet hoe ik het nog volhoud. Het volgende moment heb ik vakantie, en wel twee weken. Over het algemeen reageren mensen best een beetje verbaast. Ik heb net een nieuwe baan hoe kan ik nu al twee weken vakantie hebben. Nou omdat dat een onderdeel was van mijn onderhandelingen bij mij arbeidsvoorwaardengesprek. Vorig jaar had ik ook vakantie in deze tijd en dat wilde ik nu ook weer want het is OEROL-tijd. Ik wil OEROL gewoon niet missen. En dus heb ik dat als eis neer gelegt bij mn nieuwe teamleider en gelukkig heeft hij het goed gekeurd. Dus nu zit ik al weken lijstjes te maken met wat ik wil meenemen, welke voorstellingen ik wil zien en wat ik allemaal nog moet doen voor dat ik vertrek. Zijn de oude oerol-contacten weer opgehaald. Is de boot geboekt en is de welke-kleding-neem-ikmee-crisis overleeft. Nu is alles gepakt en gedaan en zal ik vanaf morgen 12 dagen op mn favoriete eiland zijn. Genieten, beleven en relaxen. Nieuwe dingen ontdekken en nieuwe mensen ontmoeten en genieten van de oude. Wat heb ik daar aller best zin in.

Want ik kan wel even vrije tijd gebruiken. De afgelopen weken was mn werk best pittig en liepen de bewoners met hoge spanning rond. Denk aan een mogelijke verhuizing, heel warm weer, koud weer, pesterijtjes over en weer. En bij spanning betekend dat je soms de klappen moet opvangen. Zo als laatst toen een van de bewoners niet mee wilde eten. Hij werd boos en wilde me gaan slaan.Dat lukt niet, maar ik had niet zien aan komen dat hij ook best wel eens kon gaan bijten. Ik had de tanden in mn arm staan. Hij is rustig geworden in de rustruimte en kon daarna weer gewoon door. En hij wilde nu wel eten, zoals hij zelf zei: “mmm heerlijke Naomi-steak…” :) Toen moest ik wel heel hard lachen, en snapte ik zijn frustratie ook veel beter. Ik ben natuurlijk ook veel lekkerder dan aangebrande kippenpootjes...

Maar toch het kost aardig wat energie. Hopelijk krijg ik net als vorige jaar een energy-boost, want toen kwam ik overloaded terug :)

Mensen goede weken weer en tot snel!

  • 13 Juni 2012 - 10:23

    Jet:

    Meis geniet van je heerlijke weekendje daar! Hoor graag je verhalen als je weer terug komt :-) Veel plezier!
    ps; in juli nog wat afspreken? in weekendje?
    xx jet

  • 13 Juni 2012 - 10:23

    Rieneke:

    Geniet er enorm van lieve schat! Je hebt het verdiend! :-)

  • 28 Juni 2012 - 13:05

    Talit:

    Hey Naomi,

    Inderdaad de tijd gaat veelste hard! Volgens mij ben je alweer thuis van Oerol... Ik hoop dat je genoten hebt en niet al te veel last hebt gehad van het regenachtige weer. Schrijf je nog een blof over al je belevenissen? Ik ben benieuwd! Hoe is het nu? Alweer druk met werken enzo... Ik heb vakantie van school, maar ben ook druk met werk en alle voorbereidingen. Geniet van alle dingen!

    Liefs

  • 30 Juni 2012 - 11:19

    Dennis Uit Utrecht:

    Heb je de lokroepjes van 24 juni gelezen? Was maar een grapje hoor. Hoewel.... :) Er is deze zomer Shakespeare in Utrecht. 'Veel gedoe om niks'. Zin om met me mee te gaan?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Haarlem

De weg gaat waar je hem niet verwacht

Recente Reisverslagen:

02 November 2012

Pech....

02 Augustus 2012

druk druk druk...

14 Juli 2012

The universe is telling me something

03 Juli 2012

Wasmachine 2.0

13 Juni 2012

VAKANTIE!!!
Naomi

Actief sinds 22 Feb. 2012
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 11291

Voorgaande reizen:

24 Februari 2012 - 30 November -0001

De weg gaat waar je hem niet verwacht

Landen bezocht: