I'm BACK!! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Naomi Kobes - WaarBenJij.nu I'm BACK!! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Naomi Kobes - WaarBenJij.nu

I'm BACK!!

Door: Naomi

Blijf op de hoogte en volg Naomi

27 Mei 2012 | Nederland, Haarlem

Ja mensen ik ben terug en weer vol met nieuwe ontdekkingen en verhalen. Ik wil eigenlijk Fuck de buurvrouw zeggen (voor de duidelijkheid, de vrouw die in het huis naast mijn werk woont) maar ik ben netjes opgevoedt en zal het daarom achterwege laten. Van mijn teamleiders mag ik lekker door gaan met schrijven en hoef ik me niets van deze bijzondere vrouw aan te trekken.

Al enige tijd ben ik bezig met een versus lijstje van Haarlem en Nijmegen. Het zijn echt twee leuke steden en elk heeft zijn charme. Moeilijk te vergelijken maar toch heeft elke stad zijn voor- en nadelen. Het lijstje bestaat uit mijn ergenis om de vreselijke fietsen stallingen hier in Haarlem (iedereen pleurt zijn fiets gewoon neer) versus in Nijmegen lekker gestructureerd, tot Haarlem is strand (I LIKE in het kwadraat) versus Nijmegen is Waal (ook leuk).

Sinds kort is er een nieuwe versus bij gekomen. Volgens mij is het wel bekent dat ik heel erg houd van massages. In Nijmegen ging ik elke maand bij lieve Wendy op bezoek die echt hele fijne massages gaf. Ik mis haar enorm want hier in Haarlem zijn de massages echt verschrikkelijk. Zo kwam ik van de week uit mn werk en zag een goed ogend zaakje voor massages. Ik dacht laat ik het eens proberen misschien is het deze keer wel een success. Een chinees mini vrouwtje kwam me te gemoed en begon in gebrekkig nederlands tegen me aan te kletsen. Het was niet duur, daarom kon ik de verleiding niet weerstaan. Maar het viel tegen. Ze was zo hard aan het frijven waardoor mn rug zo’n beetje in de fik stond. En de massage tafel was zo hard aan piepen van nieuwigheid dat het ook niet echt rustgevend was. Dus mis op de momenten Wendy en met Wendy mis ik Nijmegen.

Ja mensen ik mis Nijmegen echt wel. Ik heb mn plekje wel gevonden, vind mn werk heel leuk en ben ik in een keer gaan sporten. Toch mis ik Nijmegen omdat jullie niet hier zijn. Het even elkaar contacten om iets leuks te doen en dat ik jullie kan tegen komen op straat is nog wel wat ik het meeste mis. Dat klinkt misschien raar maar dan voelt een stad echt als je thuis.
Maar ik ben wel al op weg om dit voor elkaar te krijgen. De meneer van de bewaakte fietsenstalling herkent me al. Elke avond als ik uit mn werk kom zwaai ik even naar hem, en ja hij zwaait ook nog eens terug. En zo ga ik weer blij naar huis.

Well, leuke people tot zo ver, tot later en geniet van het mooie weer!!

  • 27 Mei 2012 - 16:55

    Sylvia:

    Gezellig je bent er weer!!

  • 28 Mei 2012 - 19:04

    Corine:

    En je woont heerlijk dicht bij Amstelveen. Sorry dat ik niet op je berichtje heb gereageerd, ik zat op de zeilboot!

    Kus

  • 29 Mei 2012 - 13:41

    Leukste Collega GH:

    You go girl!! Goede beslissing om gewoon door te gaan!! Fuck de buurvrouw...!!

    Vanavond iedereen kijken naar SBS6 om 19 uur!! Ja, buurvrouw ook jij!

    X Ellen

  • 29 Mei 2012 - 22:23

    Monique:

    hihi, je bent me d'r eentje! Ik zal Wendy de groeten doen! Doei liefs Monique

  • 31 Mei 2012 - 13:03

    De Buurvrouw:

    Wie het laatst lacht......

  • 11 Juni 2012 - 16:49

    Talitha:

    Heerlijk je weer aan het bloggen te zien. Leuk die versussen, hopelijk vind je gauw een goede masseur... FIjne tijd bij Oerol! LIefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Haarlem

De weg gaat waar je hem niet verwacht

Recente Reisverslagen:

02 November 2012

Pech....

02 Augustus 2012

druk druk druk...

14 Juli 2012

The universe is telling me something

03 Juli 2012

Wasmachine 2.0

13 Juni 2012

VAKANTIE!!!
Naomi

Actief sinds 22 Feb. 2012
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 11300

Voorgaande reizen:

24 Februari 2012 - 30 November -0001

De weg gaat waar je hem niet verwacht

Landen bezocht: