druk druk druk... - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Naomi Kobes - WaarBenJij.nu druk druk druk... - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Naomi Kobes - WaarBenJij.nu

druk druk druk...

Blijf op de hoogte en volg Naomi

02 Augustus 2012 | Nederland, Haarlem

Ik vind mezelf soms zo jammer als ik weer eens iemand moet mailen/smsen de tijd gaat zo snel. Maar het is echt zo, volgens mij wordt mn leven gewoon vooruit gespoelt zoals bij een videorecorder. Het gaat allemaal zo snel en er gebeurd zoveel dat ik soms vergeet wat ik gister heb gedaan. Maar gelukkig zijn het alleen maar leuke dingen. Dan vraag je misschien af waar ben je dan zo druk mee… Natuurlijk mn werk, dat is logisch. Maar daarnaast ben ik optimaal gebruik aan het maken van mn vrije tijd. Ik ga mini vakantie houden in Deventer bij Jentske, ik geniet van een picknick-high tea in het Vondelpark met Maartje (dank daarvoor), ga uit eten met Corine voor ons jubileum en ben ik me al in oui oui paris aan het wannen want daar ga ik in September naar toe met Roos. Verder ga ik naar de kapper die het beste bij me past, namelijk in de een kerk, mn haar is nog nooit zo mooi geknipt!! En mag ik hopelijk mijn zoektocht naar een fijne massage mevrouw stoppen omdat ik er eentje heb gevonden. Dus zoals je leest druk druk druk…

En naast dit alles ben ik dus ook nog bezig mijn NERDheid te vergroten. De meest geleerde mensen hebben me geinspireerd, niet dat ik meteen heel geleerde dingen ga bestuderen maar discuseren over wat nu precies wetenschap is en na denken over hefboom technieken voor het tappen van een biertje (dit klinkt simple maar dat is het zeker niet als je het robot gestuurd wilt laten zijn) vind ik echt heel leuk. En het wordt nog bizarder want ik, Naomi Kobes, ben aan de slag gegaan met koper-plakdraad en speciaal wol met staal er in waardoor elektronen extra goed geleiden. Je vraagt je vast af waarom… Nou ik ben per toeval een wetenschapper tegen gekomen die vroeg of ik hem kon helpen bij het maken van onderdelen voor een onderzoek dat hij doet. En zo zit ik een avondje en middag te naaien en koperdraad te plakken. Dit draagt zeker bij aan mijn NERDheid gehalte en ik vind het fantastisch. En nu komt nog het aller leukste het heeft in de NRC gestaan. Jaja in de krant… ongelofelijk toch. Mn naam staat er niet bij of zo maar ze hebben het wel over alles wat ik gemaakt heb. Hoe gaaf is dat, ik heb iets gemaakt en dat is in de krant gekomen. Joehoe… I’m so proud of myself :) :) :)

Goed terug naar de werkelijkheid ben ik nu aan het bijkomen van een lange slaapdienst en ga ik nog maar eens een dutje doen… Weltrusten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Haarlem

De weg gaat waar je hem niet verwacht

Recente Reisverslagen:

02 November 2012

Pech....

02 Augustus 2012

druk druk druk...

14 Juli 2012

The universe is telling me something

03 Juli 2012

Wasmachine 2.0

13 Juni 2012

VAKANTIE!!!
Naomi

Actief sinds 22 Feb. 2012
Verslag gelezen: 318
Totaal aantal bezoekers 11289

Voorgaande reizen:

24 Februari 2012 - 30 November -0001

De weg gaat waar je hem niet verwacht

Landen bezocht: