The universe is telling me something - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Naomi Kobes - WaarBenJij.nu The universe is telling me something - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Naomi Kobes - WaarBenJij.nu

The universe is telling me something

Door: Naomi

Blijf op de hoogte en volg Naomi

14 Juli 2012 | Nederland, Haarlem

Vorige week was het weer zover… er was een spelletjesavond.. Georganiseerd door een van mijn lieve vriendinnetjes. Een avond waar we met een heel aantal samen komen om samen te eten en natuurlijk spelletjes te doen.

Nu vertelde dit lieve vriendinnetje dat ze iets met oude mensen en vakanties heeft. Als ze een skievakantie boekt komt ze in een super-ski-klas-voor-oudere te recht. En ze was een bijbelstudie gaan doen in engeland en ook daar kwam ze in de oudere groep terecht.
De vraag was toen is this a message?? Is there somebody how wants to tell you something? Een geheime boodschap om haar er van te overtuigen dat ze in een bejaarde tehuis moet gaan werken? Of moet zee r juist achterkomen dat dit helemaal haar doelgroep niet is? We kwamen er die avond niet achter omdat er niemand aanwezig was met gaven van inzicht. Helaas voor haar.

De spelletjesavond was geniaal. Er was zo ongeveer een dozijn aan gave gasten uit Delft naar Amstelveen gefiets, en voor de minder sportieve ging er een auto. En zonder beledigend te zijn, deze heren zijn geleerd, slim, eeuwig bestuderend en misschien wel een beetje nerd. Allemaal bestuderen ze bijzondere dingen en ze kunnen heel veel vertellen over de meest uiteenlopende dingen. Ze halen computers uit elkaar en het lukt ze om ze dan ook weer werkend in elkaar te zetten. Maar naast hun enorme geleerdheid zijn ze grappig, aardig en fanatiek als het gaat spelletjes. En zo waren we tot 3 uur in de nacht aan het risken omdat ze allemaal even heftig aan het oorlog voeren waren. Tacktieken werken besproken en pacten warden gesloten. Maar helaas mocht dit niet leiden tot een machtig heerser van de wereld.

Na de spelletjesavond ging ik even terug blikken op mijn nieuw ontmoeten mensen. Het zijn er veel mede door de spelletjesavond en of course oerol. En toen zag ik overeenkomsten. Al mijn nieuw ontmoeten mensen hebben iets gemeen. Nog een beetje inshock kan ik vertellen dat ik alleen maar geleerde, slimme, eeuwig bestuderende en misschien wel een beetje nerdy mensen heb ontmoet. Is the universe telling me something? Welke geheime boodschap ligt hier in verborgen? Moet ik ook weer gaan studeren? Of juist er achter komen dat helemaal niet hoeft? Helaas heb ik ook geen persoon in de buurt met de gave van inzicht en voer ik dus maar mijn eigen inzicht door… Ik ga maar eens een nieuwe studie uitzoeken...

Veel liefs weer!!

p.s. Lief leuke spelletjesavond mensen… bedankt voor de enorm leuke avond en jullie fijne gezelschap en inspiratie!!

  • 14 Juli 2012 - 10:31

    Talitha:

    Heerlijk meis om je ontmoetingen en ervaringen te lezen! Genietze!!

  • 15 Juli 2012 - 20:20

    Nee Neee!:

    Je ontmoet leuke mensen uit Delft. Leuk! Deze mensen zijn wel wat nerdy. Hmm. The universe vertelt je dat je ook zo moet worden?! Nee neee! :D
    Leuk verhaal overigens!

    PS. dat 'eeuwig bestuderende' kun je ook wel veranderen in 'eeuwig studerende' ;)

  • 26 Juli 2012 - 12:31

    Dennis:

    Ik nerdy? Ja, ja. Geen inzicht? Mmh. Misschien kun je een basiscursus mensenkennis gaan doen. :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Haarlem

De weg gaat waar je hem niet verwacht

Recente Reisverslagen:

02 November 2012

Pech....

02 Augustus 2012

druk druk druk...

14 Juli 2012

The universe is telling me something

03 Juli 2012

Wasmachine 2.0

13 Juni 2012

VAKANTIE!!!
Naomi

Actief sinds 22 Feb. 2012
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 11287

Voorgaande reizen:

24 Februari 2012 - 30 November -0001

De weg gaat waar je hem niet verwacht

Landen bezocht: