Wasmachine 2.0 - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Naomi Kobes - WaarBenJij.nu Wasmachine 2.0 - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Naomi Kobes - WaarBenJij.nu

Wasmachine 2.0

Door: Naomi

Blijf op de hoogte en volg Naomi

03 Juli 2012 | Nederland, Haarlem

Lieve Mensen,

De vakantie is voorbij en ik moet terug naar de werkelijkheid. Vrij heftig kan ik je wel vertellen. Zo zit ik de ene dag nog heerlijk in de zon in de duinen en de volgende dag sta ik weer in de spits in de trein. De ene dag kan je zo iemand aanspreken en wordt er enthousiast vertelt wat er zo gaaf was, de volgende dag wordt je verwilderd aan gekeken als je dat doet. Waar is de interesse van de mens gebleven?

Ik ben terug van Oerol en het was nog beter als vorig jaar. Ik heb genoten. Vorig jaar had ik al reuze heimwee, dit jaar is nog veel erger ik heb gewoon liefdesverdriet. Wakker worden met pijn in mn hart. Heimwee hebben tot op het bot. Niet kunnen eten en slapen, maar aan een ding denken. En dan niet alleen liefdesverdriet hebben naar Oerol maar gewoon om het eiland. Want wat is het daar mooi, niet in woorden te omschrijven.

Maar goed ik ben weer aan het werk. En ook al ben ik twee weken weg geweest. Er is niks veranderd. Ze zijn even leuk, druk en geniaal. Geniaal omdat ze ondanks hun autisme het gevoel op de juiste waarde weten in te schatten. Of eigenlijk kan wasmachine boy dat als de beste. Omdat ik ook het fietsen op het eiland mis, was ik met wasmachine boy gister maar op van die fitness fietsen geklommen om toch het idee te hebben dat ik aan lange afstand fietsen doe. Daar kwamen we op het serieuse onderwerp liefdesverdriet. Hoe heftig dat kan zijn. Hoe veel pijn je hart kan doen. Hij is jong (18) en ik ben oud (26). Hij heeft last van heel heftige liefdesverdriet en vroeg me of dat als je ouder wordt minder zou kunnen worden. Dat je minder last hebt van dat verdriet. Ik wist het niet zo goed. Maar wasmachine boy is slim en had er al over na gedacht. Hij dacht dat hoe ouder je wordt hoe minder last je hebt omdat je dan volwassener bent en minder onzeker. En je hebt geleert het beter te verwerken. Het was volgens hem net als wasmachines. De wasmachines van vroeger maakten heel veel geluid en waren heftig in gebruik, om bang van te worden. Dat gebeurt er ook als je liefdesverdriet hebt op je 18de. Goed te vergelijken met een miele touchtronic W3303. Maar als je ouder wordt zoals ik dan heb je meer te maken met nieuwste miele W5723. Ze maken minder lawaai en zijn veel relaxter in gebruik. En best getest!Ik was sprakeloos.

En dus lieve mensen denk ik dat ik maar een nieuwe wasmachine ga aanschaffen om over mn liefdesverdriet heen te komen.
Al ben ik er van overtuigt dat deze liefde voor altijd blijft bestaan...

  • 04 Juli 2012 - 05:20

    Gerna :

    Heey meid!

    Mooi verhaal weer om te lezen en wat een goede theorie van die jongeman! Leuk! Alleen wordt het voor jou dus alleen maar erger!

    Groetjes!

  • 15 Juli 2012 - 14:42

    Talitha:

    Misschien helpt het om een droger te kopen... dan kunnen je tranen drogen met de droger en toch nog aan je liefdesverdriet denken door de wasmachine te behouden...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Haarlem

De weg gaat waar je hem niet verwacht

Recente Reisverslagen:

02 November 2012

Pech....

02 Augustus 2012

druk druk druk...

14 Juli 2012

The universe is telling me something

03 Juli 2012

Wasmachine 2.0

13 Juni 2012

VAKANTIE!!!
Naomi

Actief sinds 22 Feb. 2012
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 11282

Voorgaande reizen:

24 Februari 2012 - 30 November -0001

De weg gaat waar je hem niet verwacht

Landen bezocht: